Translate

2014年1月19日

自家試用:分享使用phytospa 來改善我的濕疹

早在去年時候已經認識香氛治療師Liza,因上年她搞了按摩活動,想找人實習,大家好近 我返工返屯門,原來她又是住呢度 平日有在FB上交流,她真人十分之好又友善,上年11月個陣用錯沖涼液令到濕疹番發 我又唔想用醫生的藥品,我想起Liza有同人調配天然護膚品 我找了Liza同我調配濕疹按摩油,我已經用了2個月 ,我用了呢支後濕疹有好大改善,而家已經冇咁痕了 ,呢支油有D清香味道,並不是人工香味 ,我已經用了phytospa濕疹止痕按摩油有2個月,濕疹比未用前好了8成,1日查2次 早晚各1次 ,濕疹只要揾啱方法一定可以有改善 呢支用後幾保水 明顯看到濕疹位有好大改善,它的香味都幾好聞,phytospa揀選最天然成份,針對客人皮膚去作出調配,比市面上品牌亦冇化學成份,可令客人安心使用,我覺得濕疹並不是無得醫,可能大家對phytospa有些小陌生,phytospa並不是什麼大牌子,phytospa是由一位香氛治療師建立自家品牌,希望大家支持下良心小店,phytospa濕疹止痕按摩油價錢148元/50ml,一支用到4個月,價錢唔貴,呢支是自費買入
止痕:有濕疹朋友一定會明白 我用了呢支油,止痕大有改善
濕疹改善:未用前本來好嚴重,用了2個月後今日,已經好番8成了,真是有好大改善
香味:天然香味,我覺得幾好聞
用法:1日查2次
回購:一定再買
價錢:148元/50ml
今次要感謝Liza同我調配,大家有皮膚上問題可找她,濕疹不一定要看看醫生,phytpspa有其他產品,.大家有興趣可以上phytospa Face book了解品牌理念

FACE BOOK

沒有留言:

張貼留言