Translate

2014年4月5日

分享試 海藻矽針Facial



早前在做開美容阮A&J BEAUTYJION了海藻矽針,呢間價錢比起出面美容阮價錢平D,當然不是立即JION,老闆娘叫我試做一次,看下效果先決定,有看的的BLOG知我曾出文分享A&J BEAUTY,老闆娘仲話有一位客人因看了的的BLOG走去她的美容阮做FACIAL,我本來有興趣試下,外面美容院標價太高啦,因我是A&JBEAUTY熟客,老闆娘給予最優惠給我試做,本身試做580元/90分鍾,有不少人有做微針,海藻矽針同微針近似,比微針更安全,不會出現創傷性,不過,做完有些少紅,第三日無事啦.我做了2次海藻矽針,第一次做時候感覺好得意,有些少吉吉地感覺,本身無做微針FACIAL,唔知同微針相比那個痛,我份人皮膚夠厚,我無太大感覺,FACIAL流程洗面-TONER-針清-按摩-使用磨皮機-精華導入-用海藻萃取純植物配方-使用保濕MASK-查上面霜,我發現做了海藻矽針後,皮膚好了好多,發現有V面功效,亦白淨好多,老闆姦話做完之後2星期內不能使用美白同磨沙產品,當我做完見到效果又唔錯,立即介紹2個朋友去試,大家好關心一個問題,A&JBEAUTY會唔會好HAND SELL,放心,A&J BEAUTY不是一間HAND SELL店舖,老闆娘從心去為客人改善皮膚,我在A&J BEAUTY做了FACIAL咁耐,亦無邊做邊SELL.等客人安心好放鬆享受FACIAL

海藻矽針功效:美白/保水/廋面/收毛孔,我做完1個月了,發現毛孔細緻了,最開心有廋面
功效,水腫問題有改善

服務: A& JBEAUTY真的不HAND SELL,每次去做美容師有問的的感覺

環境:店舖地方不大,只有2張美容床,有齊最新美容儀器,時常引入新FACIAL

P.S,老闆娘叫我努力FU下保濕MASK,我現在努力FU MASK
做完後2星期內不能使用美白用品同面部磨沙

地址:新界元朗壽富街興隆中心 1樓11號舖  預約電話: 9289 7636
大家想了解多些A&J BEAUTY,直接奉聯絡JENNY

天然安全 海藻萃取純植物配方 無副作用海藻矽針換膚療程】透過淋巴按摩 打造零毛孔3D輪廓

天然安全 無副作用海藻萃取純植物配方 透過淋巴按摩 打造零毛孔3D輪廓•幫助肌膚底層膠原蛋白的維持更生增長•可以解決多類型的皮膚問題及瑕疵•不需要像一般滾輪式微針重覆滾動

朋友出了分享文

沒有留言:

張貼留言