Translate

2014年7月30日

分享cleen無痛脱毛體驗

早前登記體驗cleen免費3次脱毛體驗,已經做了3次,話說做完第一次後,決定參加療程,其實3次未必見到成效,就參加療程,價錢2888/10次 ,價錢比市面上平價療程貴些小,我試過出面平價plan,又不停游説參加貴plan,有些小陰影,cleen是NEO其下新品牌,起初怕勁sell ,cleen比其他集團其下店鋪,它的服務又OK,真是冇勁sell ,價錢可以負擔到,可以平價版D記,cleen可以有脱比堅尼更好,今次揀脱腋下,腋下不算多毛,色素好深,cleen脱毛儀器徐了減慢毛毛生長,亦有美白效果,今晚book了8:00上去位於CWB金朝陽中心CLEEN,地點好易揾,今次已經是第三次,Cleen治療師十分細心,每次問我毛毛情況,Cleen採用755波長脱毛機,治療師首先幫我帶上眼罩,開始用專用gel查上腋下,開始打光 ,真是一點感覺也沒有,治療師問我有冇不舒服,5分鐘就做完啦 ,治療師建議不要用止汗產品,止汗產品影響身體,我好少用止汗產品

服務:有不少人關心cleen會唔會好sell ,sell一定有 ,cleen不會好似同集團美容中心sell足30分鐘,我覺得服務OK

環境:CWB分店環境幾好

房間:獨立房間,不用同其他人共用,有自己空間幾好

脱毛效果:我的腋下不算多毛,但是,腋下皮膚好深色 ,做完3次,明顯白凈咗

我係自費參加,之前有3次免費體驗,人人效果不同,自行判斷療程是否啱自己需要,cleen亦有免費登記體驗



沒有留言:

張貼留言