Translate

2014年11月27日

品牌試用:分享試用DR Young cleansing gel只是一般


一直以來感謝卡來美找我合作,我就算出文好慢,卡來美依然找我合作試用品牌,我對品牌有彈都無要我修改,早前收DR Young cleansing gel,我使用了4個月,.出下試用分享文,依然照直講,呢支話可以當二合一使用,卸妝同時可以潔面,我有2星期時間使用來卸妝,卸妝效果不太理想,卸妝能力太差啦,後來,我只當普通潔面,反而又ok,DR Young 來自韓國,價錢180元/150ml,價錢唔算貴
我先講下潔面效果,當普通潔面Gel使用,比起卸妝更加好,做到潔面Gel清潔效用,十分溫和,呢支冇起泡效果,敏感肌使用好啱啦 有些些小西柚味,氣味好清新

清潔效果:我覺得OK,當普通洗面使用-幾乾淨

保濕:洗面後冇 面部猛緊感覺,幾保水呀

起泡:起唔到泡,愛起泡的人呢支不啱用 我偏愛用Gel質地洗面產品,Gel質地通常是難有泡泡,如果有sis喜歡用泡泡,呢支不付合要求
我有試過用它來卸妝,卸妝不太得,試過缷得不乾淨出粒粒,呢支做唔到卸妝效用

卸妝:用後冇再洗面,搞到出粒粒,卸妝真的不好用啦,用它做潔面都OK,卸妝就唔好啦

此產品是卡來美提供試用產品,以上只是個人分享,每人皮膚不同,自行判斷是否啱自己
https://m.facebook.com/colourmix.cosmetics
大家對DR young想了解多些,可以去卡來美face book

1 則留言: